مراکز درمانی بیماران مبتلا به ویروس کرونا

خدمت ویژه خدمات sos کرونا از تشخیص تا سلامتی

کرونا این روزها دغدغه تمام افراد جامعه شده است. و هزینه های درمان این بیماری نگرانی افراد جامعه را دو چندان کرده است اما شرکت کمک رسان مثل همیشه برای ایجاد امنیت خاطر و کاهش نگرانی از همه گیری این بیماری  تمهیداتی از  
مشاهده اولین علائم بیماری تا ترخیص از بیمارستان و حتی در دوران قرنطینه اندیشیده است. که جهت یادآوری به اختصار به شرح ذیل مطرح می گردد.

 فعالیت های ویژه خدمات sos کرونا از تشخیص تا سلامتی مبتلایان به ویروس کرونا

تامین هزینه تشخیص کرونا و راهنمایی نوع و محل انجام تست‌های لازم.
اخذ نظریه دوم پزشکی از پزشکان متخصص ریه و عفونی.
مشاوره و راهنمایی پزشکی تلفنی و تصویری.
اخذ پذیرش بیمارستان و تامین هزینه‌ی بستری.
پرداخت غرامت بستری و قرنطینه‌ی خانگی.
پیگیری روند بهبودی.

 

عطف به بخشنامه شماره 335/115/د مورخ 1398/12/01 سازمان اورژانسی کشورمبني بر ممنوعیت بکارگیري آمبولانس خصوصي جهت انتقال بیماران مشکوک به ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتي سایر اعضاء محترم تا اطلاع ثانوي آمبولانس کمک رسان از انتقال بیماران با علائم بیماری فوق معذور میباشد و متقاضیان این خدمت باید با اورژانس کشوری تماس حاصل نمایند .

 به همین اعتبار و به منظورحفظ سلامتي سایر اعضاء محترم خدمات پزشک و پرستار در منزل نیز تا اطلاع ثانوي برای بیماران با علائم فوق انجام نخواهد پذیرفت و خدمات به این دسته از بیماران به صورت مشاوره تلفني و تصویري صورت می پذیرد .

اعضاي محترمی که با علائمي از قبیل تب , سرفه , نارسائي تنفسي , اسهال و استفراغ مواجه هستند ضروری است تا فوراً مورد مشاوره پزشک قرار گیرند .

خدمات شرکت کمک رسان ایران در مواجهه با ویروس کرونا

1 - مشاوره و راهنمائی پزشکی تلفنی و تصویری

باتوجه به توصیه اکید درخصوص عدم حضور در مراکز درمانی به دلیل زنجیره انتقال بیماری اعضای کمک رسان با مشاهده اولین علائم ابتلا به کرونا (تب ،  تنگی نفس ،  سرفه) و حتی صرفاً به منظور دریافت راهنمایی کلی توسط پزشکان کمک رسان در تمام ساعات شبانه روز از امکان راهنمایی و مشاوره برخوردارند و علاوه بر مشاوره با ورود به سایت شرکت کمک رسان ارتباط موبایل و یا تبلت از مشاوره پزشکی تصویری نیز بهره مند می گردند. که در این روش با مشاهده علائم بالینی مشاوره و راهنمایی بیشتری خواهند داشت و درصورت نیاز دستور آزمایش و تجویز دارو توسط پزشکان صورت میگیرد.

جهت مشاوره با تلفن 22758481 تماس حاصل فرمایید.
 
2 - تأمین هزینه تشخیص کرونا و راهنمایی نوع و محل انجام تست های لازم

تأمین هزینه تشخیص کرونا (تست پیسیآر ،  آزمایش خون ،  و اسکن ریه)   در صورت مثبت بودن جواب تست  تا سقف 10,000,000 ریال در سقف تعهدات پاراکلینیکی در سال براساس تعرفه و طبق دستور پزشک متخصص  ریه و عفونی و داخلی و طب اورژانس منوط به طی شدن 14 روز از تاریخ شروع عضویت.  
درصورت لزوم پزشکان ما راهنمائی لازم جهت انجام تستهای ضروری (تست پی سی آر و آزمایش خون و اسکن ریه) و مراکز انجام آنها را در اختیار اعضاء قرار میدهند درصورت مراجعه برای انجام سی تی   اسکن ریه در مراکز طرف قرارداد معرفی نامه صادر خواهد شد.
 
3 - بررسی اسکن و نتایج آزمایشات و اخذ نظریه دوم پزشکی از پزشکان متخصص ریه و عفونی

درصورت نیاز و پس از دریافت نتایج آزمایشات این نتایج توسط پزشکان متخصص ریه و عفونی نیز بررسی شده و نظریه آنها نیز درمورد چگونگی روند درمان شما اخذ و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بدیهی است که این نظریه جنبه کمکی داشته و نمی تواند جایگزین نظر پزشک مستقیم درمان شما باشد.
 
4 - اخذ پذیرش بیمارستان (در مراکز طرف قرارداد) و تأمین هزینه بیمارستان

اعضای کمک رسان می توانند از طریق کمک رسان نسبت به اخذ پذیرش در بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد درصورت فراهم بودن شرایط و امکانات بستری در بیمارستان اقدام نمایند هزینه های بستری تا سقف  1,500,000,000 ریال در سال در سقف تعهدات بیمارستانی تأمین میگردد.
 
5 - پرداخت غرامت بستری

درصورت بستری فرد مبتلا به کرونا جهت درمان در بیمارستان تأمین هزینه غرامت روزانه بستری در بیمارستان تا سقف 3,000,000 ریال حداکثر به مدت 60  روز در سال برابر شرایط قرارداد تأمین می گردد.
 
6 -  پرداخت غرامت دوران قرنطینه

درصورت مثبت بودن جواب تست پیسیآر و یا اسکن ریه و دستور پزشک مبنی بر قرنطینه خانگی تأمین هزینه غرامت روزانه قرنطینه خانگی به ازای هر روز 1,000,000 ریال به مدت 7  روز در سال تأمین می گردد.
 
7 - پیگیری روند بهبودی

درصورتیکه در حال درمان در قرنطینه خانگی باشید مرکز خدمات پزشک در منزل روزانه با شما در تماس بوده و روند درمانتان را پیگیری و به پزشکان ما منتقل خواهند نمود تا درصورت وخامت و یا تشدید علائم اقدامات لازم انجام گیرد.
 
خدمات فوق از تاریخ 1399/10/15 قابل اجرا میباشد.

 

لیست مراکز درمانی و بیمارستان های، بیماران مشکوک یا مبتلا به ویروس کرونا

مراکز درمانی و بیمارستان های، بیماران مبتلا به ویروس کرونا

مراکز درمانی و بیمارستان های، بیماران مبتلا به ویروس کرونا

مراکز درمانی و بیمارستان های، بیماران مبتلا به ویروس کرونا

مراکز درمانی و بیمارستان های، بیماران مبتلا به ویروس کرونا

مراکز درمانی و بیمارستان های، بیماران مبتلا به ویروس کرونا

منبع : شرکت کمک رسان ایران

بیمه تکمیلی sos

نمایندگی ناجی کد 477

خدمات درمان تکمیلی sos شرکت کمک رسان ایران

آدرس sos : تهران

نمایندگی ناجی کد 477